onsdag 7. oktober 2009

Meron soda!!

Ah, min favorittdrikk her i Japan!! Mama og Papa tok meg med på resturant, og, her i Japan er det sånn at ved maten, får du så mye drikke som du vil. Det er sånne kafeteria maskiner, og ved siden av er det en fryser med is. Det fikk jeg smake på melon brus, som heter "Meron Soda" på Japansk. Jeg må innrømme, det er noe av det beste jeg har smakt!! Det hørtes helt sært ut, men.. NAM!!! Den er knall grønn, og smaken er søt, men litt frisk. Smaker som noe utvannet pisangabon, om noen vet hva det er. Eller.. Den smaker bedre. Den er ubeskrivelig, herlig!!!

7 kommentarer:

  1. Åh, gjett om dette hadde vært noe for meg :O) Jeg er veldig glad i Pisang ambon!!!

    SvarSlett
  2. MERO-MERO-MERON! =D
    omgomgomg, det er epics på flaske!

    (men du må jo finne på boks da xP)

    SvarSlett
  3. Aina: Haha, genialt!! Kanskje jeg skal ta med en flaske hjem til deg? : D

    Snod: JA!! Jeg vet det!! Det høres jo lettere sært ut.. Men.. Åh! Det er så utrolig godt!!
    (Jeg leter, har fortsatt ikke funnet noe i noen automat, men, en dag!!!)

    SvarSlett
  4. (jeg vil forresten ha ei flaske jeg og, eller boks... kan det kjøpes på flyplassen? =P)

    SvarSlett
  5. Snod: (Hmm, aner ikke. Tror ikke det, men det går ann å kjøpe på lokale konbini'er)

    SvarSlett
  6. (ok tøft, vi snakker i paranteser... håper du ruller innom en før du skal dra igjen og kjøper med en til meg, da blir jeg en glad kattunge...)

    SvarSlett
  7. (Jeg vet, jeg liker snakke i paranteser. Vi er flinke til det. Vi har gjort det mye på bussen når jeg har vært furt. HAha, antagelig.. Prøve n_n )

    SvarSlett