tirsdag 20. oktober 2009

Anime

Okay, sånn bare for å gjøre det ekstra ille for alle anime fansene som leser bloggen min... På den store flatskjerm tv'en vi har i stua, har vi tilfeldigvis div animekanaler... Og, i dag har jeg sett Bleach live!! Før alle randomsa på internett!! Ya~hoo!! Det var topp underholdning, for å si det mildt. Ettersom jeg er så hekta på Bleach, var jeg konsentrert nok til å forstå omtrent alt. Dessuten er man vant med språket i Bleach. Så, alle sammen, BLÆH! Jeg har sett bleach live n_n Unnskyld.. Jeg er bare veldig glad for det. Det var stort! Jeg koste meg med en pakke poky i samme slengen n_n Også var det en hel masse reklame for den siste Bleach filen, ikke diamond dust rebellion.. Jeg rakk ikke lese navnet, men jeg ble ganske facinert!

5 kommentarer:

  1. Fade to black, delicious movie er delicious =P

    SvarSlett
  2. Totto synes du er en tardvaffel :3
    og han har allerede sett filmen(han er også veeeeeldig sjalu nå^^, ) haha :P

    fint du koser deg=)

    SvarSlett
  3. Snod: Sett den? n_n

    Anni: Haha, jeg eier alle. Tusen takk, hils Totto og si: BURN!!!

    SvarSlett