torsdag 15. oktober 2009

Dagens facinasjon!

Japanske fortau!!! Haha, av alle ting... Jeg vet det. Men selv de er annerledes! Og overalt hvor jeg har gått, så er det tykke, gule striper på fortauene. Og i dag skjønte jeg hvorfor, og nytten de utgjør! Altså, folk som skal i ene retningen går på ene siden, mens de som går i andre retningen, på andre siden. Litt sånn som kjøre på veien. Dette er fordi det er så travelt, og mye folk. På denne måten unngår man at folk går i veien for hverandre og blir forsinket. Smart, hva!?

Haah, gule stripen. Folk syns det er merkelig at jeg tar bilder av ting som dette.. n_n

7 kommentarer:

  1. Hallo skatten min. Ja du kommer borti det du vett du. ARTIG. Det som er så fint er at du er deg selv du.Smilende og bli og positiv. Kast deg uti det du og stor klem og lykke til fra mamma

    SvarSlett
  2. Det er artig at du tar bilde av et ja fortau....sånntno hakke vi på brøttum....KØGÅFORTAU....kult da

    SvarSlett
  3. jeg synes kulturstien er for overbefolka med kveldsjoggere mens jeg går tur med bikkja, dette setter meg på en tanke om løsningen =D

    SvarSlett
  4. Haha! Jeg tar bilder av mye rart ja.. Takk Mamma! Haha, snod, gjør det! Men, fliser kan bli dyrt, jeg ville gått for maling på sprayboks.

    SvarSlett
  5. nei, jeg skla ha glutenfrie matnyttige politisk korrekte fliser av fisk, ikke torden.

    SvarSlett
  6. Camilla (Ami-chan)21. oktober 2009 kl. 10:50

    Heii Marion!! :D
    Nå driver jeg og leser alle innleggene dine ^^ Jeg vil også til Japan :'( Det høres så koselig og gøy ut, men jeg tror ikke jeg tørr ^^'
    Men vi har faktisk sånne fortauer noen steder i Hamar også o.O Og i Sverige er de også ganske vanlige i noen byer x)

    SvarSlett