lørdag 10. oktober 2009

Marion-chan! Du yo haf a boifuriendo?

HAhah, det er det eneste de japanske jentene er mer interessert i enn å rope "kawaii" (altså søt). De spør alle sammen, hele tiden! På forskjellige måter, engelsk, japansk, gebrokkent og vanskelig, men meningen er den samme. De er helt oppslukt av tanken på romanser. Og det er jo egentlig vanskelig nok å gjøre enkle ting klart på japansk!! Men, alt i alt, er nok det det mest stilte spørsmålet. Tamaki, i klassen min, prøvde faktisk å få tak i Echizen-sensei, læreren vår, til å oversette. Men der går grensen!! Hahahah!

De spør også om hvor mange jeg har kysset, hvor mange jeg har vært sammen med, og det virker som at tanken på ikke å telle kyssene sine er rimelig hard å svelge... Også tror jeg ikke de skjønner det at man ikke nødvendigvis må fortelle personen at man liker dem, at det faktisk går ann å starte med kyssing. Haha, de skulle nok ha lært et og annet av norske jenter. De er så søte. HAhah...

6 kommentarer:

  1. nesten alle jentene jeg har møtt spør meg også om jeg har kjæreste i Norge xD er nesten glad for at jeg kan svare ærlig og si nei :P

    SvarSlett
  2. Kan du legge ut bilde av skoleuniformen og skolen din?

    Hilsen Åsne :)

    SvarSlett
  3. Rasmus: Haha, de er så facinert av akkurat det!!!

    Åsne: Selvfølgelig skal jeg gjøre det!! : )

    SvarSlett
  4. I lol'd at the overskrift! xD

    SvarSlett
  5. hvordan ser Echizen fyren ut egentlig?
    bilde ?

    X3

    SvarSlett