søndag 25. oktober 2009

Kjedelige syke dagen..

Huff, i dag er jeg hjemme fra skolen, nettopp fordi jeg er forkjøla. Jeg har feber, og ingen matlyst, sår hals, vondt i hodet og hoster. Jepp, god gammeldags forjølelse. (Haha, sa jeg nettopp god!?) Derfor ville ikke moren min at jeg skulle dra på skolen, og ringte inn og sa jeg var syk. På skolene i japan, ringer man inn hvis noen er syke eller for sene. Så, jeg har tilbrakt store deler av dagen så langt i senga. I går var jeg så tufs at jeg ikke orket å skrive noe. Da sov jeg maaasse, og spiste lite, for jeg mister appetitten når jeg er syk. Derfor ble det en doughnut, litt curry gryte, og en kyllingbit. Og kakao. Og masse medisintabletter. De er virkelig bekymret for meg, og jeg syns det er sjarmerende. Jeg tror faktisk ikke det var mye fornftig jeg gjorde i går, hvertfall ikke som det var verdt å skrive om, derfor har jeg planer om å lage et innlegg om et arrangement jeg var med på for noen dager tilbake!

2 kommentarer: