tirsdag 6. oktober 2009

Eeh? Hvor er garderoben!?!?!?

I dag var andre skoledag! Det gikk bra!! n_n Folk var litt roligere, og oppførte seg ikke som jeg var en sjelden attraksjon i en dyrehage. Heldigvis. Altså, det er jo koselig med oppmerksomhet, men det kan bli for mye av det gode. Siden alle var litt roligere i dag, var det også mulig å forstå hva de snakket om. Hahah, japanske jenter på min alder snakker så fort at det er nesten uforståelig. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har skakket på hodet, sagt "eh?" Eller "nani?" (Japansk for hva) og sett helt uforstående ut (noe som oftest resulterer i "Ah, kawaii!"). Men, det ordner seg, og de er veldig vennlige. De kan litt engelsk også! Hihi. Det var ikke så mange utenfor klasserommet vårt heller, men når jeg går forbi andre klasserom eller folk i gangen snur de seg og ser etter meg eller vinker. Og etter skolen, da jeg skulle finne klasserommet til søsteren min, ble jeg stalket av to som ville snakke med meg x) Haha. Ellers har jeg altfor mange navn å holde styr på. Men jeg har lært mange! *stolt* Og jeg har en liste over hva de heter. Så jeg tror kanskje det skal gå.

Og, nå til tittelen på dette innlegget... Vi hadde gym i dag. Greit nok, selv om jeg ikke er så fan av gym (misforstå meg rett, det er underholdene, kanskje litt gøy, men jeg er ganske dårlig i gym!) Vi var nettopp ferdig med å spise, og noen hadde skiftet alt. Jeg trodde kanskje de var sjenerte og hadde skiftet på do eller noe sånt, og ventet på at de nye vennene mine skulle ta meg med til garderoben.. Men det skjedde aldri! Så ble guttene jaget ut av klasserommet, og dørene låst... Og rundt meg begynte folk å skifte!! Whaaat!! Så jeg ble pent nødt til å gjøre som de andre, og bruke skiftetriks. Nevnte jeg at det er vinduer i dørene våre? For det er det! Og jeg fikk litt panikk når jeg skjønte at vi skulle skifte selv om folk løp forbi dørene våre!!! Men... Det gikk jo det og, som alt annet.. Huff, spesielt.. Gymmen var grei nok, slapp unna med to små brannsår på knærne (jeg må bare innse at vollyball, eller ballspill generellt er en dårlig idè). Men, alle syns visst det var morro å se på meg snuble, falle og løpe inn i vegger, søtt, kalte de det... x3

Hihi. Gøy. De er visst også imponert over engelsken min, de har ikke så masse engelskkunnskaper selv, så.. Slemt å si det, men jeg fryder meg litt! Noe må jo jeg og være god i...

Jeg har også funnet ut av at japanske busser er enda lettere å sove på enn norske, men det er kanskje bare fordi jeg er så sliten når jeg endelig setter meg på bussen. Togene pleier å være for fulle av folk til at man kan sitte! Til morgenen i dag, fikk jeg faktisk sitte. Men jeg kunne ha klart meg foruten. Damen ved siden av meg luktet intenst av løk. Huff.

6 kommentarer:

  1. Du kommer til å lære deg å skifte i superfart du nå da :O)

    SvarSlett
  2. Trodde du var klar over hvordan skifteritualet ofte er =O

    omg, deg og gym, og deg å busser... Underholdene xD

    SvarSlett
  3. Nei! Jeg var ikke det!! T^T Også... I klasserommet! De kunne i det minste hatt gardiner...

    Nei, ikke underholdene, stressende : D

    SvarSlett
  4. Heh... tilogmed jeg visste at de som oftes skifter i klasserommene =P

    Jojo, det er lax med jenter som løper inn i vegger, alle liker jo det =D

    SvarSlett
  5. *gjeipe* Jeg skal bli som Haruhi, og drite i hvem som ser på.

    Haha, liker du det!?

    SvarSlett