søndag 18. oktober 2009

Keitai!!!

Jeg har fått mobil!!!! Jaa! Min helt egen Keitai!!!
Nummeret mitt har jeg ikke lært meg utenatt ennå, men jeg kan mailen min!! (man kan ikke sende meldinger via nr i japan!) Jeg fikk lage adressen selv! Og jeg tørr påstå den er orginal, og egentlig ganske forutsigbar. "Wannabe-Japanese-1991@softbank.ne.jp" Hahah. Jo lenger og mer orginal den var, jo bedre ble det. Er visst lettere å koble opp og få meldinger fort på den måten =3

Men, mobilen min... Typ samsung, og rosa. Selvfølgelig klapptelefon! Jeg valgte den rosa, fordi de hadde bare rosa og svart. Heller rosa. Og jeg fikk ikke velge en av alle de utrolig fancye! Fordi jeg må ha prepaid card telefon.. Miip... Men den er da søt! Og bare vent til jeg får valgt meg ut mobilpynt... Hihi!

Ellers har jeg prøvd å overkomme vanskelighetene med å skjønne den japanske mobiltelefonen. (Om noen har sett Lucky Star og Tsukasa, kan jeg være et meget godt eksempel) Men, jeg har skjønt basicsen! Og, siden det er engelsk språkmulighet på telefonen, prøver jeg å memorisere det, og plutselig kan den være på japansk på heltid!! Hihi. *stolt*
Er den ikke søt?

Usammen klappet x)

4 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin!

    SvarSlett
  2. Jaa!! Og du kan sende mail til meg på den fra gmail...!!!

    SvarSlett
  3. Haha, ser for meg tsukasmarion stå og krangle med telefonen sin ^_^

    SvarSlett
  4. Den er slem, hvertfall på japansk : (

    SvarSlett