tirsdag 6. oktober 2009

Kakeautomat?

HAhah! Jeg må bare fortelle om det! Her om dagen, tok foreldrene mine meg med til en.. Butikk? Hmm.. Det er ikke riktige ordet... Skal vi see... Det var et middels stort rom, fullt av automater, og noe som lignet garderobeskap! Man la på penger, og skrudde på en bryter, så kunne man ta ut cookiesene inni! Stilig! Og ettersom hvor mye penger du la på, større kakeporsjoner fikk du! Mama og Papa gikk gale, og kjøpte (i mine øyne) en mengde! Jeg tenkte de måtte være veldig glad i cookies. Men når vi kom hjem, viste de seg at alle var til meg. Jeg tror aldri jeg klarer å spise opp alle, men det var veldig søtt gjort av dem! Hihi. Kakene er også søte...

Kake-automat-rom tingen!!!


Papa med cookies!

Cookiesene mine! Sulten?
De kostet ikke mer en typ 200 yen per stk, altså ca 12 norske kroner. Fint, huh?

7 kommentarer:

  1. Det høres ut som om du har kommet til en utrolig koselig familie. Det høres ut som du koser deg, og det er bra.
    Nå har ikke jeg (vi) kjent deg så lenge, men prater ofte på deg og hvordan du har det.
    Dette må virkelig være en opplevelse av de stoooooooore :O)

    SvarSlett
  2. kjempe kult! en sånn maskin må jeg prøve engang!^^
    papa så litt tøff ut i grunn :D

    SvarSlett
  3. Åh, tusen takk Aina. Det er koselig å høre. Det er en ganske stor opplevelse, på mange måter. Og egentlig, så savner jeg dere litt der hjemme. : )

    Kristian: HAha, ja, han er litt tøff, han er litt wannabe gangster! x)

    SvarSlett
  4. OMG, kakeautomater! =O GIEF xD

    lol, far din ser faen meg litt tff ut =P

    SvarSlett
  5. Han er barsk! x)
    Og, kakeautomater er stort! Det er sånne søte rute-kaker der og : 3

    SvarSlett
  6. Kakeautomater <3

    burde lanseres i norge =P

    SvarSlett