lørdag 10. oktober 2009

Dagens facinasjon!

Japansk sjokolade!! Familien min liker visst sjokolade.. Men bare en sjelden gang i blant!
Så fort vi er på en butikk spør de hva jeg liker, og så tar de med seg et par sjokoladeplater, også vidre også vidre. Når vi kommer hjem, gir de det til meg. Ikke at jeg klager! Men jeg kommer til å bli feit =3

Japansk sjokolade er ganske godt, men den er litt mørkere, litt dypere i smaken, omtrent som en kombinasjon av mørk kokesjokolade og melkesjokolade! Derfor, jeg kommer nok til å savne norsk sjokolade. Vi varrierer dessuten mer med sjokoladene våre. Vi har jo så mye forskjellig!!


Japse sjokolade! n_n Nammenamm! (Meiji er faktisk en ganske iherdig animesponsor!)

6 kommentarer:

  1. Kunne prøvd å sende en plate med Freia melkesjokolade til deg da ;) Bare for å være litt snill :P

    SvarSlett
  2. Haha, takk men nei takk! Snilt av deg da :)

    SvarSlett
  3. Marion kommer til å rulle hjem til norge =(

    SvarSlett
  4. Definitivt. Eller, jeg skal kanskje skjerpe meg litt. Jeg kan ikke bli for feit for alt det pene her i Japan!! Uaktelt!!!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. du kan jo få med deg noen venner på aerobic X3

    SvarSlett