mandag 19. oktober 2009

Hamstere!


Jaaa, for de som ikke har fått det med seg ennå, så har familien min faktisk kjæledyr. Vi har hamstre! Det er jo søte dyr. Familien min har noen.. De har faktisk åtte stykker! Yep, åtte stykker. 8. Første gangen jeg fikk høre det, ble jeg sjokka. Altså, en er vanlig. To er kos, for da har de selskap. Tre er greit, fire er mange, og åtte.. Akkurat.
Men, nå er jeg vant med det, og de er jo så søte! Det var ni stykker da jeg kom, men.. Taro, den som bet, strøk med to uker etter min ankomst. Dakar. Så nå har vi bare igjen Meron, Momo, Mikan, Jiro, Sumomo, Sophia, Rinji og.. en random jeg ikke husker navnet på! Unnskyld n_n"

De bor i to hyller, i hver sine bokser. Alle sammen er typ dverghamstre. Jeg liker dem. Og de er faktisk ikke til mat, sånn som man kanskje tenkte i begynnelsen. Ikke at det er særlig mye kjøtt på dem heller. Tror ikke hamster smaker godt, ondt... Derfor koser man med dem! Mine favoritter er Rinji og Meron. n_n

Hamsterhylle!

4 kommentarer:

  1. OMG, the great hamster farm in the skies! =O

    SvarSlett
  2. så søtt!! :D:D:D Har lest alle bloggene dine og ler like godt vær gang. fortsett å skrive!

    MUMS
    Johanna

    SvarSlett
  3. Dverghamstre er tøffe, jeg har bare 1 jeg og det er nok. Hu heter Gufrid! Ungen til meg å Thea :P

    SvarSlett
  4. Snod: Definitivt.

    Johanna: Aww, tusen takk! <3

    Daniel: Waat, har du skaffet deg hamster!? Jeg vil see =3 Hihi, ligner den på dere? ^^

    SvarSlett