mandag 23. november 2009

BBQ

Jeg må slenge på et randominnlegg! I dag viste det seg at vi skulle ha barbeque! Og, nå som det er så kaldt ute, tenkte jeg at vi skulle grille det ute, og spise inne, eller rett ogslett kjøpe grillmat og lage inne. Men neida!!! De satte opp et lite bord på den bittelille verandaen vår, en bitteliten grill midt på bordet, og slengte på en hel haug med grillmat. Alle sammen med forholdsvis mye klær, og kakaokopper i hendene. Et meget interessant foretak. Ellers tipset jeg dem om banan med sjokoladebiter i, i aluminiumsfolie på grill. Sånn som man har på båltur på vinteren i Norge! Dette falt særlig i smak hos søsteren min, og jeg tror det kommer til å bli spist flere ganger.

Utsikt fra verandaen

Papa griller.

Minigrill!! Man bruker forresten ikke stekespidd, bare lange spisepinner!

1 kommentar: