søndag 27. desember 2009

Lunsj!

Såå, hva har Marion gjort i dag? Marion har vært ute sammen med venner! Mhm, med han australske jeg fortalte om, som går på samme japanskkurs som meg. Han heter, som folk kanskje husker, Zack, og i dag var kjæresten hans med. En kjempesøt, snill, japansk jente. Vi dro for å spise lunsj, og den ble inntatt på Hiratsuka stasjon, og jeg spiste pizza! Det tror jeg er den beste pizzaen jeg har spist i Japan. Japanesere er desverre ikke så flinke på pizza.
Men, det var hyggelig! Og det gikk 50/50 på engelsk og japansk, noe som underholdt de japanske servitørene, og hun ene prøvde tilogmed å snakke engelsk til oss, fordi hun ville øve. Utrolig genialt.

Så virret vi litt rundt på kjøpesenter delen av stasjonen, og så gikk vi til en strand et stykke bortenfor stasjonen. Den var egentlig ganske sjarmerende, og Zack skrøt av at strendene i Australia var mye penere. Og, det viser seg at han leser bloggen min! Hvordan funker det, lurer sikkert noen på.. Joda, han tar det opp i google translater.. Hahaha! Hyggelig av ham. Selv om han sliter litt med alle de gangene jeg setter inn ekstra i'er i ord og setninger, haha.

Så etter å ha virret rundt på stranden og bare tullet rundt, dro vi tilbake til hiratsuka området, og tok purikura bilder! Selvfølgelig. Jeg elsker purikura! Haha. Det blir så søtt...

Så, nå skal man få noen bilder! Ikke purikura da... x)


Litt av stranden.

Litt mer av stranden...

Meg og Hitomi (Ja, jeg hadde sola i øya...)

Hitomi og Zack! Meget heldig bilde! : )

Haha, nei, Hitomi skal ikke slå til Zack med pinnen.

2 kommentarer:

  1. Noen som kan oversette teksten på det nederste bildet??????

    SvarSlett
  2. Haha, det står "Marion" skrevet i alternativ kanji!

    SvarSlett