fredag 23. april 2010

Yokohama, nå med bilder!!!

Bilder, som jeg lovte!!!


Først det kjedelige museet.


Så, fra høyre, Sari, Sayo, Mei og Yuuki, mens vi finner veien til de andre tingene.


Miiiika!


Og meg. Jeg gjeiper, sånn bare fordi det ikke går ann å ta bra bilder av meg i Japan, så jeg lager grimaser, bare på trass!


Det stooore pariserhjulet i Yokohama, som jeg vil sitte på med en gang. Det var desverre fy-fy på denne turen...


Fra venstre, Sari, meg, derretter Mika. (Jeg er faktisk ikke så høy, jeg sitter på en mur, mens de står!)


Det stedet med alle butikkene og sånt, egentlig ganske fancy. Men, man fikk jo ikke ta bilder der inne : (


Randomt bilde mens vi gikk til ChinaTown delen.


Jeg fikk tilogmed bilde av et sted det sto "yokohama", haha!


Litt av Chinatown delen, og ansiktet til Yuuki.


Typisk mat du kan gomle der...


Og utsikt fra Marine Tower!


Typisk Yokohama.


Industri-delen!


Sjø-delen.


Bilde tatt fra vindus-gulvet! Megaskummelt! Veiovergangene ser ut som tannpirkere!


Jeg skjønner ikke helt hvordan de turte å stå på glasset... Sari overkom høydeskrekken sin i allefall!


Så fikk vi en gjeng med randomme gutter til å ta bilde av oss!!! Øvre rekke fra venstre; Yuuki, Mei, meg. Nedre rekke fra venstre; Sari, Sayo og Mika.


Vi skulle visst ta fot-bilde...


Som ble seendes sånn ut! Finner du foten min? Den eneste som går rett vei... Den fargerike skoen tilhører forresten Sayo!

Nå syns jeg folk kan legge inn noen kommentarer til meg, høres ikke det fint ut? Joooda, det gjør det... Lykke til!



7 kommentarer:

  1. Er det vanlig å gå rundt med munnbind i japan?
    Kvar blei det av den jenta de ikkje kjente, men som inkluderte seg sjølv med dykk?

    SvarSlett
  2. Hvorfor brukte Mika munnbind?

    Savner du noen gang Norge?

    SvarSlett
  3. Folk er dårlige til å legge igjen kommentarer D:
    Det så skummelt ut det oppe! :( Fint med bilder! ^-^

    SvarSlett
  4. Wow aå flott Marion. Litt av en opplevelse for deg dette....for oss andre og da du er så flink til å skrive og ta bilder. DELE MED OSS

    SvarSlett
  5. Jeg er dårlig på å kommentere, Marion. Men jeg leser ihvertfall bloggen din så fort jeg ser du har lagt ut nytt ;) Ikke værst bare det :) Har lagt deg til på bloglovin.com, så jeg får mail når du kommer med et nytt innlegg ;)

    Jeg får lyst til å dra til Japan selv, når jeg ser og leser om hvordan det er der. Skjønner ikke at du tør å dra så langt alene :P

    Gleder meg til å få se alt du har med derfra live :D Vi må også ha en dukke-date når du kommer igjen ;)

    Kos deg masse resten av oppholdet ditt. Ser utrolig spennende ut der ;)

    Klem fra Chanip ;)

    SvarSlett
  6. Isefis: Ja, det er veldig vanlig! I hvertfall om du er forkjølet, eller mistenker at du brygger på noe. Veldig vanlig! Jenta som bare joina, er hun som heter Yuuki. Hun... Er litt merkelig, men jeg tror hun jobber for å bli bedre kjent med oss! n_n

    Hannele: Fordi hun hadde en lett forkjølelse! Om du blir forkjølet eller syk her, så får du fort tilbud om et munnbind!

    Joooda, jeg savner Norge de gangene Japan blir helt forskjellig fra Japan. Ellers som de gangene de er ekstremt strenge. Og, jeg savner den friheten vi har til å være oss selv, og kunne leve uten et ekstremt press på oss, bare... Leve livet! :)

    Martine: Ikke sant!? Men, de ble litt flinke når jeg la inn masse bilder! Koselig med høy aktivitet her inne! n_n

    Mamma: Virkelig? Takk skal du ha! Jeg syns nemlig jeg gjorde en god jobb med dette innlegget, haha!

    Chanip: Takk, gleder meg n_n

    SvarSlett