mandag 23. januar 2012

VIP eller ikke VIP, det er spørsmålet!

Eh, ja. Jeg skal offisielt på SORACON! Den 11.Februar. Jeg har faktisk klart å dra med meg diverse folk, til tross for at ingen planla å joine i utgangspunktet. Og nå gjenstår bare spørsmålet om jeg skal gidde å kjøpe vipbilett eller la være, og spare penger? Jeg vil egentlig litt veldig ha VIP, for jeg vet at cosplayet mitt har kort skjørt og strømper.... Så det hadde vært fint med vip, for da kommer man inn hvertfall en time før... Men hvis jeg ikke kjøper vip, må jeg stå i den lange køa ute, noe som egentlig er litt morsomt, fordi folk alltid kommer bort til deg og skravler masse med deg i køa, og da får man se masssssse fine folk...

Jajaj, jeg får tenke litt. Og se på værmeldingen for februar!

Uansett, er det noen av mine lesere som skal på Soracon? Ser jeg dere der? Uansett, da skal dere få en smakebit på hvem jeg skal cosplaye;



Dette er da Louise. Søk Zero no Tsukaima om dere ikke kjenner til henne fra før av.

Uansett, jeg falt litt for henne som karakter (greit, hun er slem, men likevel...). Så jeg kaster meg på, og ordner. Men som man kanskje ser, kan det bli et særdeles kaldt cosplay å vente ute i...

Så, skal du på soracon? Jeg syns du skal.

Cosplay da? Hvem skal du cosplaye?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar