fredag 15. april 2011

FERIE!

Da har man offisielt påskeferie! Haha, det er så godt!

I dag kom jeg hjem ganske tidlig, faktisk, for det viste seg at ingen av lærerene var der, så jeg var hjemme igjen omtrent 11ish. Så sjenket jeg med et glass med appelsinjuice, og la meg på sofaen. Nærmere 2 timer senere, våknet jeg opp til en kosete katt og et glass varm appelsinjuice. Skuffende. Så nå står det i kjøleskapet. Man drikker bare ikke varm appelsinjuice. Æsj. En av de tingene jeg savnet med Norge mens jeg var i Japan, var appelsinjuicen. For den de har i Japan smaker feil.

Dessuten gjør broder'n det bra som snikfotograf for sovende mennesker.


Dessuten fant jeg noen suuuupersøte hestehov i veikanten da jeg gikk fra bussstoppen i sta! Se på pene blomsten!

Egentlig er hestehov en stusselig liten stakkar, ikke en utrolig vakker blomst i seg selv, men det er jo den første vårblomsten! Nettopp fordi vi har hatt det hvitt og fargeløst rundt oss så lenge, er denne gule, glade pjusken, som stikker seg opp mellom brunt, gammelt gress, et kjærkomment syn som forteller oss at nå blir det varmt! Sommeren er på vei! Derfor er likevel hestehoven en av de vakreste blomstene jeg vet om. Lille... Hmm, hva er det motsatte av gledesdreper...... ..... Jo! Gledesspreder! Den var i allefall fin. Jeg ble glad. Og, siden er gul, matcher den påskeeee.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar