fredag 6. mai 2011

RuuuuUUUUuuussss.

Whaa, da var man russ! Og vet dere hva, det er hyggelig! Egentlig. Som oftest. Bortsett fra at jeg ikke helt liker den drikkegreia, det at russen alltid skal drikke så mye alkohol og sånt... Men det er sikkert bare fordi jeg har fylleangst etter sist fest, da Marion ble sippete som få. Jeg har sagt det før, og sier det igjen, jeg er utrolig glad i alle folka som var så søte rundt meg akkurat den dagen, og jeg er lei meg for at jeg gråt på dere. Det skal aldri skje igjen. ._.

Men HEY! Skal vi se på den positive siden, så fikk jeg jo kinda bedre kontakt med noen folk! Samtidig som jeg visstnok gjorde meg til fiende med andre. Oh yea, tha bitch is in tha house... Eller noe sånt, *kremt*

Og jaja, selv om jeg ennå ikke har konsumert noe alkohol denne russetida, tenker jeg at det blir plass til noe etterhvert, jeg har jo en hel vinflaske i kjøleskapet! Og jeg skal nok på Baldus med div folk etter hva jeg har skjønt. Yei.

Ellers kan jeg opplyse om at russenavnet mitt ble ingenting ringere enn MING! Yepp. Det står på lua mi!
Sa jeg ikke det? Tehee.


(Faen, bildet snudde seg!) Og Russekortet mitt. Limited edition. Kan fåes om du stopper meg og spørr pent.

Therese tegnet på buksa mi. Er hun ikke flink? True artist. n_n

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar