mandag 11. april 2011

Yahoo, temauke!

Ja! Nå er Marion russ, og temauken står for dør. Siden flere av vennene mine har med store bokstaver BESTILT bilder fra meg denne uka, så tenkte jeg å gjøre det lettvint, og poste de på bloggen min. Og bare sånn at det er sagt, dette er temauka bestemt av Mesna videregående, og ikkenoe av det jeg har på meg denne uken kan taes seriøst...

Dagens tema var BAD TASTE! Oh yessda. En kompis sa faktisk at han ikke kunne se for seg meg i badtaste, og selv om det var søtt sagt, ehehehe... La oss bare si at jeg ikke er like stolt av alle klærne mine!

Eh, ja. Mobilbilde av beste kvalitet, men hey, man har ikke alltid mulighet til å være kresen!
Og nå kommer ordene jeg garantert ikke er den første til å si (haha, jeg føler meg så klysete); Dagens antrekk består av et randomt tutu-skjørt i neonrosa, som antageligvis er noe jeg fikk av Hanne-pære. Det gjelder converse skoene mine også, som har hjerter på seg. Så har vi randomme, fargerike strømper som ikke matcher, sponset av bunnen av sokkeskuffen min. Skjerfet... Hm, ikke forvent at jeg husker hvor jeg skaffer alle tingene mine! Jakka var noe jeg brukte på ungdomsskolen, og arm-varmerene er *trommevirvel* JAPANSKE! Haha.

Så, lekkert? Ser du forresten rokkeringen min?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar