mandag 11. april 2011

I haes jordbær-negler!!!

Oh yea, jeg fikk ånden over meg. I Japan kan man se alle disse fancy, søte jentene med ville negler, og man kan aldri vite om det er ekte negler eller løsnegler. Det er en ganske vill trend i Japan med sånne lange, fancy løsnegler, gjerne med bling i alle retninger. Joda, upraktisk. Men fint!

Litt sånn som dette.

Men det blir faktisk sett litt ned på i Japan med sånne negler. Har du sånt på fingrene, får du ikke gjort så mye, sant? Du kan ikke bake, og vasking er heller begrenset. Så, du blir rett og slett sett på som lat. Så, skal du ha et godt første intrykk, ligg unna disse, kjøp heller med deg noen par og putt dem i kofferten.

Men jeg nevnte jo mine awesome negler. De er ikke til hindring i dagliglivet, og de er søte! Selv om det tar sykt lang tid å få så mange lag med neglelakk til å tørke...

Så, slik ser neglene mine ut nå! Tørre neglebånd? Vel, ikke egentlig, siden jeg knapt har neglebånd. Men you get the point..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar